kollapsar

raindrops


Nu är jag hemma efter en utråkig skoldag. Sista lektionen blev gympa vilket bestog av en massa dans för min del.
Jag dansade i princip hela tiden, eftersom hela gympasalen fylldes med musik.
Nu är jag slut, jätte trött. Jag lär väl somna väldigt bra ikväll.

Jag har lovat er att jag ska lägga ut en bild på mitt rum, och det ska bli!
Jag åker hem till mamma på fredag, så jag tar kort på mitt rum ungefär nästa vecka. Sen så har jag lovat er att visa er en video där jag sjunger och j spelar gitarr. Men ena strängen på j's gitarr har gått av, men det fixas snart!
Jag har varit jätte dålig på lägga ut bilder på "dagens outfit". Men det ska bli en förändring på det så snart som möjligt.

Vet ni vad jag tycker är trevligt?
Det är när läsare ställer mig frågor, och jag besvarar dom. Jag kan inte besvara personliga frågor, som tex "vart bor du?" eller "vilken gata bor du på?".
Det händer så mycket runt om i sverige bland unga tjejer, och jag vill inte riskeras för samma grej.

Nu tänkte jag kolla på film eller göra något annat kul.

Ta-ta for now!
2009-03-03 @ 17:01:08 vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du oskuld?

2009-03-03 @ 22:54:29
Postat av: Kollapsar.blogg.se

Svar till anonym: Ja, det är jag

2009-03-04 @ 10:26:38
URL: http://kollapsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0