kollapsar

un fil marron


Nu är jag hemma efter att jag har varit i skolan en hel dag, sjukt tråkigt. 
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och gungar med huvudet, jag kommer att bli yr haha!
Jag är hunrig och väntar på pappas mat, hah. Vad ska ni göra nu/sen? 
Senare så ska jag antingen börja med min svenskaläxa eller så ska jag kolla på tv och mysa. Jag har inget annat för mig.

Jag har märkt att mitt hår har växt som attans de senaste månaderna, och jag är jätte glad för det.
Jag håller alltså på att sparar ut mitt hår, dock måste jag tunna ut det.
Vad tycker ni. Tror ni att jag skulle passa med längre hår?
Nu ska jag leta efter fina kläder och stuff.

Ta-ta for now!



2009-03-04 @ 16:50:15 vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: zeeinab

AAA fan du skulle passa skit mkt ,du har ju skiit fina lockar så det kmr helt klart passa dej Sötnos:)<3

2009-03-04 @ 17:48:02
Postat av: Viktoria

Till zeeinab: Aw, tack zeyno!

Vi syns imorgon. Puss sötis <3

2009-03-04 @ 18:12:23
URL: http://kollapsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0