kollapsar

shoes


Jag har hittat flertal snygga skor, men det finns två par skor som jag verkligen vill ha nu!
Den ena är ifrån H&M och den andra är ifrån dinsko.




Den finns i både brun och svart. Jag vill helst ha de bruna, eller de svarta. Jag har svårt att bestämma mig.
Jag har fortfarande inte hittat dom här i Eskilstuna, är det någon annan som har sett till dom?




De här paret är ifrån Dinsko, den är mycket snygg. Liten klack och passar både till fester och vardagen.
Jag gillar färgen och modellen väldigt skarpt, så nu är det bara att leta efter en storlek som passar mig!

Ta-ta for now
2009-03-04 @ 19:09:06 vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: zeeinab

vi skulle bli jävligt långa med de däär två första skorna hahhah :)

2009-03-05 @ 18:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0