kollapsar

I answer your questions


Folk kan fråga mig varför jag har en fin hy fastän jag röker. Det ska jag berätta för er.
Varje morgon så sköljer jag mitt ansikte med kallt vatten. Kallt vatten stänger porerna. Eftersom jag duschar varje kväll så använder jag en slags "spacream" , den heter "facial scrub". Det tar bort fet hy, porer och gör huden väldigt len.
Sedan smörjer jag in mitt ansikte med LdB eller något annat. Det gör med hela kroppen också.
Jag har också någonting som heter "bodyscrub". Då ska man peela hela kroppen.
Det är så jag håller mitt ansikte i balans och får inte finnar så lätt!
:)

Ta-ta for now
Ciao!
2009-03-15 @ 13:39:45 viktoria tipsar Permalink


Kommentarer
Postat av: Amy

Vart köper man dendära facial scrub? ^^

2009-03-22 @ 00:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0