kollapsar

ett misstag för två


Vilket fint väder det är idag!
Hos mig är det 14 hela plusgrader, nu börjar det äntligen se vårigt ut. Snön håller på att försvinna och solen börjar komma fram, jag har till och med sett en fluga.
Vår är något jag verkligen vill ha. Vår och hösten är det finaste.

Jag har precis ätit och är proppmätt. Dock har jag varit snäll och städat ett helt badrum. Till och med i toaletten, men med handskar!
Det var verkligen inte så vidrigt som jag föreställde mig. Nu är det rent och fint.
Igår färgade jag mina ögonbryn lite brunare. Sedan noppade jag dom.
Jag har alltid varit rädd för att visa min panna, jag har ingen anledning varför. Men jag har kommit på ett nytt sätt hur min lugg kan få se ut, en liten mittbena. Nu tycker ni säkert hur jag kommer att se ut i det. Men jag ska visa er!


Ta-ta for now
Ciao!
2009-03-15 @ 13:36:45 vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0