kollapsar

dance, dance, dance


Idag så har försökt att ta det lungt, men det blev snarare tvärtom. Jag har känt mig stressad, iakttagen och rädd.
Jag har sett den bästa filmen, "Angus thongs and perfect snogging". Man måste bara älska den filmen.
Dock har jag pluggat också. Jag har blivit klar med engelskan som ska vara färdig tills imorgon. 
 
Imorgon är det måndag, det innebär skola och timmarna som aldrig tar slut.
Efter skolan så ska jag säkerligen på stan för att träffa r,  jag har saknat honom.
Jag måste in och kolla vårkollektionen på monki också. Sedan så ska jag sjunga och dansa för mig själv!

Puss!




En bild på snygga aaron johnsson som spelar robbie i filmen "angus thongs and perfect snogging".

2009-03-01 @ 20:41:50 helger/utekvällar Permalink


Kommentarer
Postat av: joi

hahaha jag såg angus thongs and perfect snogging igår<3



puss

2009-03-01 @ 21:12:55
URL: http://indecisinevess.blogg.se/
Postat av: t

Du måste spela in en video när du sjunger! Vi väntar på det! ;)

<3

2009-03-01 @ 22:00:59
Postat av: Jag

Till T: Ja, jag ska!

Så snart som möjligt. Min hjärtesyster (Johanna) ska bara fixa sin gitarr så ska vi göra en cover på shoreline :)



Till Joi: Filmen är så klockren!

2009-03-02 @ 18:26:13
URL: http://kollapsar.blogg.se/
Postat av: alice

åh, han är ju så sjukt snygg! och filmen är så himla bra :D

2009-03-03 @ 18:23:33
URL: http://godisbutik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0