kollapsar

c'est comme l'amour est en attente


Jag är så himla trött, och mina fötter gör så ont. Det känns som jag kommer somna när som helst.
Det kommer inte att hända för jag måste hålla mig vaken, jag måste nämligen städa rummet för imorgon så ska jag hem till mamma. När jag är hemma hos mamma så innebär det att vi inte har fått våran internet än. Så om jag hittar en dator som är ledig på ett bibliotek någonstans så lovar jag att inte glömma att uppdatera!
Jag har iallafall varit i skolan idag. Efter skolan så for jag till stan för att möta e, a, b & f.

Jag har inga läxor som måste göras förns nästa vecka, skönt!
Imorgon är det fredag och det ännu bättre. På måndag är det studiedag för min del, awesome!
Jag känner mig helt off, så jag ska antagligen vila en liten stund.

Ta-ta for now!
2009-03-05 @ 17:31:41 vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0