kollapsar

15

15 sanningar om mig

1. jag har väldigt mycket tvångstankar
2. jag är väldigt rädd för mörker
3. jag har dansat i sex år, och jag älskar det
4. jag är extremt kort
5. jag är envis och rätt bortskämd
6. jag älskar min galna familj
7. mina vänner har en stor plats i mitt hjärta
8. min bh- storlek är 70C, 75B och 75C
9. jag har aldrig varit utomlands
10. min humor är rolig enligt mig
11. jag kan börja skratta om jag ser någon ramla eller gör någon rolig min
12. jag lyssnar mycket på blandad musik
13. jag är sämst på att ljuga
14.  jag har svårt för att bli riktigt kär
15. jag älskar hår, kläder, skor, tidningar, engelska, usa, smycken och underkläder!
2009-03-13 @ 22:05:07 frågor & svar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0