kollapsar

läxan är klar nu



Min "läxa" är klar nu,skööönt.
Mitt hår är rena fetmastrofet. Det är så... tjockt och mörkt och fult och... USCH.
Plus att jag orkar inte alla kommentarer i skolan som gör min ganska ledsen. Mitt självförtroende är inte så bra så jag vill inte ha era kommentarer,att jag är tjock och att min hår ser lila ut. Det gör inte det!
Fem gånger har jag blivit kallad tjock,hundramiljoner gånger blir jag kallad ful och svamp. Och flera gånger blir jag lite slagen. Snälla sluta.
Gör lärarna någonting åt det eller? Nej.
Jag vet inte varför jag bryr mig men det börjar gå överstyr nu,det är inte kul.

Imorgon så har jag hemkunskap,fatta vad kul. Haha,låter som världen tjockismattant.
Nejmen,undrar vad jag ska ha på mig..
En fråga,är det någon som läser min blogg?
2008-09-15 @ 20:13:18 Permalink


Kommentarer
Postat av: jennifer

gullig bakrund! :)

2008-09-15 @ 20:46:56
Postat av: jåhanna

Jag läser din blogg sötan.

Och jag vill bara slå hela jävla fröslunda skolan.

2008-09-15 @ 21:06:28
URL: http://neonskyltarna.blogg.se/
Postat av: evi

jag läser

2008-09-16 @ 16:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0