kollapsar

jag är en levande människa och ingen leksak



Jävla skoldagar,jävla klass. Samma jävla killar hela tiden,vad har jag gjort er?
Jag bytte skola för ett halvt år sedan,då ni började kalla mig för "svamp". Dem tyckte att mitt hår såg ut som en svamp.
Det var roligt i någon vecka men sedan så tröttnade jag. Jag sa åt er att sluta men ni två vägrade.
Varje gång ni satt i soffan och jag gick förbi höjde ni era ben för att fälla mig och ni lyckades en gång.
Och en nål i ryggraden. Men det var ju ett halvt år sedan,nu är nu och nu är värre.
Nu så får jag starkare ord och lite hårdare slag.
I sjuan så var det bara två klasser,men de varade inte länge. Dom två sjuorna skulle delas till tre åttor.
Jag hamnade med er två,klass 8a.
Du,den feta,du har sparkat mig,fällt mig och hållt på med nålar.

Idag så blev jag kallad "jävla hora",och jag frågade "varför",då fick jag ett svar tillbaka. "Du är ju det".


DRA ÅT HELVETE
2008-09-22 @ 22:11:26 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0